צור קשר / הרשמה / כניסה למערכת  חיפוש
  דף בית     
  
  אנציקלופדיה     
  
  חוויות וטיולים     
  
  מתכונים     
  
  בריאות     
  
  ילדים ומשפחה     
  
  מבצעים ופרסים     
  
  מידע שיווקי     
  
  עלינו     
  
  English     
  

   

בציר בלכיש    צילומים: ניצן אשוח שאול

  תל לכיש

כרם בחורף

פריחת השקד חורף 2010

"ענבי טלי- מושב לכיש" הינו מותג הענבים המוביל בישראל. אנו, במושב לכיש, מגדלים ומשווקים מזה עשרות שנים ענבים ותוצרת חקלאית באיכות מוקפדת ובסטנדרטים בינלאומיים עבור צרכנים בארץ ובעולם.

  מושב לכיש הוא מושב עובדים בו משולבים חיי קהילה ומשק חקלאי מגוון, בתוך סביבה גיאוגרפית והיסטורית ייחודית.

חקלאי מושב לכיש, מדור המייסדים ומדור הבנים, מתמחים בגידול ענבי-מאכל ומובילים את השוק באיכות המוצר, טעמו ובהגשתו לצרכן

מתכונים מומלצים מזער

סלט עוף, שרי וענבים
סלט קייצי מיוחד ומרענן

דג פארידה על אורז בצימוקים מענבי טלי טריים
מנת דג חגיגית ומיוחדת

טארט ענבים
טארט ענבים טעימה להפליא

דג סול ברוטב שמנת ענבים
מתכון קלאסי מעודכן

פילאף הודו מרוקאי מתקתק-פיקנטי
ארוחה שלמה במחבת

גלגולו של עינב מהכרם ועד אליכם מזער
רצינו לדעת מה דעתכם מזער
איזה סוגי ענבים אתם מעדיפים?



הצבע הצג תוצאות
דברים שכדאי לדעת מזער
10 סיבות לאכול ענבים

המחקר הרפואי מגלה בהם עוד ועוד רכיבי תזונה ייחודיים התורמים לבריאות. הנה עשר סיבות בריאות לבחור בענבים כחלק מדיאטה בריאה ומאוזנת

 
אכילת ענבים מונעת הזדקנות
הענבים נכללים ברשימת 10 הגדולים מבין הפירות והירקות למניעת הזדקנות וזאת בזכות כמות רבה של אנטי אוקסידנטים
 
ענבים למניעת חורים בשיניים
בכתבה שהתפרסמה במוסף הבריאות של "מעריב" הובאו ממצאי מחקר שנעשה באוניברסיטת קורנל בארה"ב, לפיו ענבים אדומים מכילים כימיקלים המכונים פוליפנולים הפוגעים ביכולת החיידקים ליצור חורים בשיניים ולגרום למחלות חניכיים.
 
"הפרדוקס הצרפתי" או למה הענבים טובים ללב שלך?
לא קל להיות צרפתי.  הצרפתי "נאלץ " לאכול כמויות על אנושיות של שומנים מן החי, "נאלץ"  לעבוד פחות מארבעים שעות בשבוע, וגם לחיות בגיהינום, הידוע בשמו האחר -צרפת.
 
אכילת ענבים מעכבת סרטן

מחקר חדש מוכיח, כי חומר הנמצא בקליפות ענבים מעכב את תהליך ההתרבות של התאים הגידוליים ואף גורם למותם.

 
ענבים נוגדי חימצון

מאמר שפורסם במגזין "להיות הורים" מביא ממצאי מחקר שפורסם ב"סאן וורלד" בינואר 2008 ובו נקבע שענבים נמצאים ברשימת הפירות שהם בעלי כמות נוגדי חימצון גבוהה במיוחד.
עוד מצוטט מחקר ישראלי שקבע כי אכילת ענבים מונעת התפתחות טרשת עורקים והתקפי-לב בזכות אותם נוגדי חימצון המצויים בשפע בקליפת הענבים.

 
קמא - קידום אתרים | בניית אתרים   תנאי שימוש  הצהרת פרטיות