על בריאות וענבים

בריאות » כל הבריאות שבענבים 

ענבים על הבוקר (אצל פאולה וליאון)

ראיון עם רונה שפר על הבריאות שבענבים

רונה שפר היא  דיאטנית קלינית ויועצת תזונה

רונה שפר, היא דיאטנית קלינית, מרצה בוינגייט , אחראית על הכשרת דיאטניות במשרד הבריאות ויועצת התזונה של ענבי טלי,  בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון היא מסבירה על היתרונות התזונתיים של הענבים.

פאולה מגלה שלכל הענבים מתחת לקליפה יש אותו צבע...

רונה מסבירה שהצבע השונה נובע מהפגמנט שנמצא בענבים, לכל זן של ענבים יש פגמנטים מעט שונים, הפגמנטים השונים הם חלק מהיתרונות התזונתיים שלו.

ליאון שואל מה לגבי הסוכר שבענבים.

רונה מסבירה שחשוב להתייחס, מלבד לערך הקלורי (כמה סוכר יש בזה..), גם לאיכות של הקלוריה ולמקור שלה, לכן דיאטנים כיום ממליצים לאכול מזונות טבעים, לא מעובדים, מתוצרת מקומית ובעונת גידולם הטבעית.

ענבים זה ה"פאסט פוד" של הטבע

אחד היתרונות הגדולים של הענבים בכך שזהו מקור אנרגיה מתוק וזמין המכיל גם מינרלים, ויטמינים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון. הם לא דורשים "עבודת הכנה", אין צורך לקלף או לחתוך אותם והם משמעותית בריאים יותר מ"פאסט פוד" מעובד.

ועוד נתונים שאולי לא ידעתם:

  • מנת פרי = 12-14 גרגירי ענבים
  • אין הבדל משמעותי ברמת הסוכר בין צבעי הענבים השונים.
  • אכילת ענבים בשילוב אגוזים (בעלי רמת שומן גבוה) מאטה את קצב עלית הסוכרים בדם.
  • שילוב ענבים באוכל יחליף מקורות מתיקות פחות בריאים.

המתכון הסודי של פאולה לקינוח מיוחד ומהיר

חצאי ענבים + פרוסות נקטרינה + שבבי קוקוס

להקפיץ עם מעט סילן ושמן קוקוס ולהגיש

הקלוריה שבענבים איכותית ומזינה
שלבו מתיקות טבעית במזונות
הפאסט פוד של הטבע
תאכלו מתוצרת מקומית בעונת הבשלות הטבעית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
שיתוף ב email